GLshkrasln Cicekkiz1 Son 21 🙆🏻♀️😌 aynı bedende son günlerimiz diye hem üzülüyorum hemde artk gelmesi için duaalar ediyorum 😁annelik❤️
Eymnnn Ben 1 ay 24 günlük anneyim insan hamileliği çok özlüyor 🙂 tabiki yanında olması paha biçilemez ama bebiş birinci derece kolik ve sürekli ağlayan bir bebekse insan hamile zamanlarına bir dönüp bakıyor 😃
Cicekkiz1 Eymnnn Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲💕 tabi özler insan. Hepsinin faklı güzellikleri ve zorlukları var😊
kirpapatyasiii Cicekkiz1 bizimde 98 🥰 tamamını beklemez bizim kız ama inşallah çok da erken gelmez 🙈😅