eskisehir8 Tugceliko19-19 Bunu havuzun içinde okuyor olmam 😀 Giriyorum canım doktorumdan onay aldım oteline güveniyorsan havuzada girebilirsin demişti denizi çok tercih etmiyorum sık sık bikini mayo değiştiriyorum yeterli oluyor ☺️
ekoglu34 Tugceliko19-19 ben de cok korkarqk ve tereddutle girdim bu sabah erken saatte. 7 gibi gittik 10 gibi geldik. Hic endişelenmeyin bir sikinti olmadi. Genital bolgemi ve karnimi denizden sonra kuru tutmaya, güneşin direk temas etmemesine ve 10 15 dk yuzup ara vermeye dikkat ettim. Su anlik iyiyim hatta bebegim cok hareketlendi🥰🥰🥰🥰
badembid Kbra_em sırt ağrım, bel ağrım hiç olmuyor.. yediklerim şişkinlik yapmıyor, fazla kilo almamı engelledi, hamilelik reflüsü çekiyordum ona da iyi geldi. İleri ki zamanda doktorum ayak kramplarımın da olmayacağını söylüyor.. hareket=bereket 🌺
gulsahalp Doktorum bol bol yüz dedi karantinadan beri denizdeyim 😁 havuz yasaktı zaten havuzu da hiç sevmem 🥵