Bende 39+2 34. Haftalardan beri sadece sağ ayakta şişme var protein kacagina tansiyona vs bakildi herhangi bi sorun yok ama sürekli şişiyor. Sizde doktorunuzdan tansiyon ve protein kaçağı testi isteyin. Beni en çok rahatlatan buzlu suya ayaklarımı sokmak başka türlü rahatlayamiyorum üstüne basarken bile aciyor