melekzararsizz kızlar son demlerim nasipse 34 haftalık hamileyim ve ağustosun sonu gibi doğum dedi doktorum ya başal erkeği ya aslan erkeği olacak 22 sinden sonra başağa geçiyor çünkü hangi erkek daha zor siz olsanız hangisi olsun isterdiniz fikirlerinizi bekliyorum şimdiden tesekkürler
Elif0801 melekzararsizz Başak erkeği diyorum 😊 aslan erkeği benci oluyor genelde hep o hep o yani birazda kendini beğenmiş oluyolar. Başak erkekleri daha uyumlu onlar da titiz biraz ama bence bu daha iyi🤣 yani iki burç eekeginde de tanıdığım çok insan var daha da uzun yazardım da aklıma ilk gelenleri soyledim🤣🤣 eşimde başak burcu kızım vaktinde doğarsa o da başak olucak biraz erken olursa aslan 🤣
Mom3834 melekzararsizz eşim aslan burcu. Bildiğin gürlüyor. Saldırgan ama bir o kadar da kedi gibi sadece bana karşı. Ama çok çok çok zorlar. Ben oğlak olmasam balık başak vs olsam kesin beni mahvederdi 😅 başakları çok seviyorum çok sakinler tertemiz ve disiplinliler ama aslanlar da çok otoriterler 😊
zeytinkiz melekzararsizz Bende heyecanla bekliyorum 🤭 33+3 üz kız bebek. Ya başak ya aslan ama ben başak istiyorum ya 1 Eylül doğsun tam keşke 😄
melekzararsizz Elif0801 fikirleriniz ve öneriniz için teşekkür ederim bwnim iki burç içinde tanıdığım erkek yok ama adlan erkeği için bencil olduğunu duymuştum daha önce
Burcu-26 Angela lüks düşkünü, kendini övmeye bayılır, insanı yoruyor tabi evlat başka bi şey o ne Burcu olsa sever insan
TugceSmile Mom3834 Ay benim eşim de aslan. Gerçekten öyleler bazen tam bir kedicik 😂 bazen de tam bir aslana dönüşüp gürlerler. Çok zorlar ama idare etmeyi başarabilene çok sahiplenici ve güven veren bir eş ve evlat oluyorlar. Sizin için dağları deler valla alayı gelsin önünde duramaz 😅😂
hepoyleolurzaten Mom3834 benimde eşim aslan burcu hemde tam bir aslan burcu. Normalde dışarda etrafa karşı beni çok koruyor, sürekli tetikte, her an gürlemeye ve güç göstermeye hazır ama normalde bana karşı kedi gibi 😅 oğlumuz da ya Aslan ya Başak burcu olacak. 🤭
melekzararsizz Mom3834 aslan burcunun zor olduğundan bahsediyor herkes genel olarak arkadaşım eşiniz için de Allah yardımcınız olsun ama en azından sizden çekiniyormuş bu çok güzel
Mom3834 Happyturuncu valla tavsiyem otoriteyi elde tutun, gerçekten aslan gibi gürlüyorlar 😂 ama çok korumacılar bu da çok güven verici. Annesini fena savunur 🥰😅
Seranad melekzararsizz benimde öyleydi ağustos sonuydu ama temmuz sonu gelmeyi tercih etti paşamız son 6 günümüz evdeki hesap çarşıya uymuyor işte. En güzeli hayırlısını istemek ☺️
melekzararsizz Seranad dua ediyorum sağlıklı olsun onun dışında hepsi tabiki espri vicdanlı ahlâklı erdemli olsunlar arkadaşım
BurcuGorkem Ben oğlumu aslan tercih ederim ama kocamı başak 😂😂aslanların güçlü yapısı size guven verir dediğim dediktir, gururludur, pohpohlanmayı sever, arkadası eglenceyi sever. Basak ise ev ortamını sever sakindir
Mom3834 TugceSmile beni en iyi siz anlarsınız 🥲 yönetmesi idare etmesi çok zor ama yapabilene bence koca gibi koca değil mi ? Ben şahsen oglum da olursa aslan olsun isterim. Ben oğlağım kızım da oğlak olcak bir de aslanları çiftledim mi ev şenlik yeri 😂
TugceSmile Mom3834 Ah hem de çok iyi anlarım kesinlikle koca gibi koca konusu doğru😍 Ben de yengecim bizim ev şimdiden şenlik yeri 😅 Oğluşum da gününde gelirse başak olacak bakalım bizi neler bekliyor 🙈😂