Cakircik Doktorumun bulantı sebebiyle verdiği ve güvenle kullanabileceğimi söylediği ilaç. 1 hafta sonra dayanamayıp kullanmaya başladım, bu sabah çok daha rahat uyandım. Sizde nasıl etki etti ? Ne kadar süre kullandınız?
Beyzalpay Cakircik 19 haftalgim hala kullaniyorm ilk baslarda gece 2 tane iciyordm suan 1 iciyorum gerckten mukemmel bi ilac 😄
Emel123 Cakircik 25 haftaya kadar kusmalarım devam etti, 27. Haftaya kadar kullandım. Ayrılmak çok zordu ama psikolojik olarak tabi.
nslhnyldz Cakircik bende kullandım önceleri sabah akşam kullanıyordum sonra teke düşürdüm ne zaman bulantım olsa o zaman içtim sonra yavaş yavaş azalarak geçti inşallah sizinkide geçer. Ben iki kutu falan kullandım sanırım
2melekannesi_ Cakircik 16 hafta bitecek 6.haftadan beri kullanıyorum bir gün almayı unuttum perişan oldum ben faydasını görüyorum o yüzden bırakamadım daha bayramdan sonra deneyeceğim bırakmayı
Melike-terzi Güzel bir ilaç bulantıya iyi geliyor. Akşamları bulantım olunca iki tane alıyorum olmadıkça almıyorum sabahları da yine aynı şekilde ama bir tane alıyorum. Sabah aldığımda beni çok fazla uyutuyor akşam çok öyle etkisini gostermesede . Sizinde öyle oluyor mu ?
zeyesra Melike-terzi akşam 2 adet alın sabah içmeyin, öyle denediniz mi hiç.. Normal de yatmadan 2 adet almak iyi oluyor, benim çok olmadığı için akşam 1 alıyorum ❣️
zeyesra 13.haftada akşamları 1 adet almaya başladım, şuan 18+1.alınca günüm çok güzel geçiyor.. 3 4 gün üst üste içmedim koku hassasiyeti ve hafif bulantı oldu, dayanılmayacak gibi değil.. Evdeysem almamaya çalışıyorum 🥰Duruma göre yani
Melike-terzi zeyesra şöyle ki bulantım olursa akşamları 2 tane alıyorum sabaha ihtiyaç bazen duyuyorum bazen duymuyorum ama duyduğum zaman alıyorum bir tane . Düzenli olarak sabah akşam almıyorum yani 😍❤️
Dilekkkkkkk Cakircik 6. Haftamda başladım şuan 15 haftalığım hala kullanıyorum gece 2 tane. Çok rahat geçiriyorum günümü sadece uyku yapıyo ilk zamanlarda baya o kadar 🤗 sanırım kötü olmaya devam edersem de kullanıcAm
2melekannesi_ Dilekkkkkkk gerçekten zor oluyor yaa şimdi haftam ilerledi belki geçmiştir bulantılarım diyorum ama bakalım ne olcak
iremcannn1907 Cakircik aşırı güzel etki etti ama bulantım sadece 5 gün sürdü şükür inşallah sende yaşamazsın. Bu Arada bana çok uyku yaptı 😂
balarisi06 Cakircik çok erken haftalarda başladım aşırı bulantı kusma vardı şu anda 26+6yım 2 gündür içmeyi unuttum bugün yine çıkardım 🙄 karnım büyüdüğü için kusmak da daha zormuş çok kötü oldum 😔 sanırım bırakamayacağım 🙄 bir süre içmemiştim doktor bırak artık dedi 2 hafta zor dayandım yemem içmem azalmaya başladı zaten az kilo aldım vitaminleri de içemiyorum tiksindim iyi olmayacak böyle dedim yine başladım günde 1 tane içiyorum geceleri normalde 2 tane başladım devam ettim ama 1 tane bile yetiyor artık hiç yutmamak daha berbat ☹️
Dilekkkkkkk 2melekannesi_ maalesef geçmiyor bende denedim siz gibi hapım bittiği de ama olmuyor maalesef 😄