h_icran_ Merhaba güzel anneler, buhar makinesi alanınız deneyimleyeniniz var mı öneride bulunsanız?? 🌸 bizim bebeğimiz kış bebeği olcak kasımda doğacak nasip olursa buhar makinesi şart diye düşünüyorz ama marka konusunda kararsız kaldık
Beyzalpay h_icran_ kizim kasım bebegiydi chicco marka kullandim gayet guzeldi simdi 2. Bebisime kullancam oda kasimda geliyor 😂😂
milena11 h_icran_ önce ısı nem ölçer edinip nem ve ısı takibi yapın ona göre alın boşa masraf etmeyin ☺️
TugceSmile Biz de eylül bebeği olacağız. Baktık birkaç model ama gerekli olup olmayacağı konusunda emin olamadığımız için henüz almadık. Wewell iyi gibi gözüküyor. Deneyimli anneler yazarsa diye ben de bekleyeyim buralarda 😍
h_icran_ milena11 erzurumda yaşıyoruz canım burası kuru nemsiz bir yer yükseklik fazla kısın kombi yandığında kuruluk cok oluyor. Almak kaçınılmaz gibi görünüyor