Selam güzel anneler. 29 haftalık hamileyim 8 kilo aldım. Ama hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren hep kilo aldım. En son doktor kontrolümde ayda 2 kilo almıştım. Doktor son 3 ay ayda 2 kilo normal dedi ama 2 kilonun üstü fazla olur dedi. Şimdi en son doktor kontrolümün üstünden 1 ay geçti bayramdan sonra gideceğim ama kilo almamışım. Önceden aldığım için üzülüyordum, şimdi her ay alıyordum şimdi neden almadım acaba diye dert edindim 😂