Kizlar üç hafta oldu hayla kontrole gidemedm ya sıra yok ya doktor yok devlette bebeğim seseryan kesişm üstünde yatıyor yani çok aşağıda bence normal degl sizin tecrübeniz varmı ve okadar ağrım oluyoki korkuyorum bisimi oldu acaba diye dünde belimde ağrı oldu hafif karnıma vurdu kesildi sonra