Parinas geçen pazartesi doğum yaptım. Tamda söylediğiniz ve istediğiniz gibi oldu 😅 geceden beri hafif sancılarım geldi. Su yada nişan gelmesini bekledim .sabah 10 a kadar ikisi de gelmeyince ilçede ki ebeye göründüm . 4-5 cm açıklık dedi ben sok 😍 bir saat ambulans bekledim bir saat da yol sürdü . Hastaneye vardığımda tam açıklık ama sanciyi çok rahat karşılayabiliyordum🙏. Doğum elbisesi bile giyemeden doğum masasına taşıdılar ambulans sedyesiyle. Doktor suyumu patlattı 15-20 dakika da çıktım doğumhane den . Eşim arabadan çantaları almaya gitmiş haber vermişler doğum oldu diye sok olmuş bu kadar erken olmasına . Çünkü ilk ve ikinci doğumlarimda. 15 -16 saat doğumhane kapısında beklemişligi vardı 🤭🤭