Muezzarabiaertyudf ben gittiğimde önümde iki kişi vardı birini bir saat diğerini yarım saat bekledim resmen. Bende seviniyorum oo uzun kalcan diye ama inan 10 15 dakka anca durdum. Şükür birşey yok dedi. Fotosunu verdi ama yarım yüz. Plesentasi önde bebisin. Sende öyle birşey yoksa yüzü net verir sana. Renkli veriyor. Ama kontrol ederken siyah beyaz ölçüm yapiyor