Merhaba kızlar benim kan uyuşmazlığım var gelişim olarak 10 günde önce gidiyor bebeğim yani pazartesi gününe kadar gelişime göre 29 haftalık olacak .
Doktorunuz SAT göre mi iğnenizi yaptı yoksa gelişim haftasına göre mi ?
Ayrıca acil üzerinden bu iğneyi yaptıran oldu mu ? Yoksa kadın doğumcunuz mu yaptırdı ?
Son olarak sizlere kaçıncı haftada yapıldı ?
Şİmdiden çok teşekkür ederim 🙏