Benim de birkaç gün önce başlayan kramplarım var sol kasıkta . Dün itibari ile sol kalçama vurmaya başladı . Yürürken sanki kütleyecekmiş ama kütleyemiyormuş gibi . Doktoruma sordum . Rahim büyüdüğü için bağlar geriliyor dedi. Normal , istirahat et ve bol su iç dedi . Hep böyle mi devam edecek acaba ? Bu arada 9+0 ım Şuan .