merveklyc benim de erken doğum riskim var da şuan 36. Haftaya girdi . Dün akşam lavaboya gittikten sonra jöle gibi uzayan şeffafa yakın hafif sarımtırak bir şey geldi . Çok anlayamadım açıkçası herkeste de kahve kırmızı gelmeyebiliyormuş herhalde . Korkudan rüyamda doğurmuşum 🤣🤣🤣🤣🤭