nazlisamac35 rosatue aslında doktorum bayram yada bayramdan sonraki hafta doğumun gerçekleşir dedi ama bende tık yokk ufacık yalancı sancı bile yok 😂😂
rosatue nazlisamac35 siz 36+5siniz sanırım değil mi? Öyle dediyse rahim boyunuz kısalmıştır açılma yoldadır inşallah 🙏🌸 vajinal ultrasonla mı bakmıştı
nazlisamac35 rosatue evet 36+5 iz yok direk alttan muayene etti tabi o zaman açıklık yoktu bakalim bir bildiği varki böyle söylüyor diye avutuyorum kendimi
rosatue nazlisamac35 tabi tabi bildiği olmaz olur mu onlar yumuşamadan, ölçümlerden anlıyorlar. Bana son randevuda 1 hafta daha hiç bekleme dedi. Ondan öncekinde de 15-20 gün daha doğurmazsın demişti. Dediği gibi de oldu doğurmadım 😂😂😂
Fatma8997 nazlisamac35 2 side normal dogum Buda öyle olacak ama bunda da 3 bucuk cm le evde bekliyorum
Asyadone nazlisamac35 Benim kizimdada düşmemişti ama normal yaptım doktorlar karına bastorarak alta ittiriyo bebeği
shydoll nazlisamac35 hiç dert etme banada öyle dediler ama kontrole diye gittim çatır çatır doğurdum geldim 😄😄 darısı başına inşallaaah 💕💕