Naciyeylmz Merhaba arkadaşlar iki isim kararsızlığı yaşıyorum . Yengem,teyzem ,üvey teyzemin kızını ismi elif o yüzden koysammi yoksa diğerini mi koysam bilemedm yardımcı olur musunuz