Bebeğim az hareket etmeye başladı son günlerde diye doktoruma kontrole gittim bebeğimin beynindeki ventrikülde 10,2mm genişleme olmuş doktor hemen MR istedi ciddi bir durum dedi.çocuğun kromozomlarında vs bi sıkıntı yok ama bebek sara hastası olabilir dedi doktor yani illa olacak diye birşey yok ama olursa Allah korusun kendinizi hazırlayın dedi bu saat oldu daha yatamadım yavruma dua edin😔babasında da epilepsi var düzenli ilaç içer belkide genetik birşey oldu bilmiyorum.Babası ile de konuşmuyorduk şimdi söylesem mi söylemesem mi karar veremedim.üniversite hastanesine gitmem gerekiyormuş bayram sonrasında orda daha detaylı bakılıp karar verilecekmiş😭