Ftmmmm Merhaba 3 Ağustos’ta 32 haftalık oluyorum ve rapor almam gerekiyor acaba çalışabilir raporu alsam iznimi doğum sonrasına ilave ettirebilir miyim. İlave edilebileceğini söyleyenler de oldu da net bilgim yok
Symazturk Ftmmmm hocam zaten O tarih resmi olarak öğretmenlerin tatilinden sayıldığından çalışabilir alsanız da doğum sonrasına ilave edilmiyor diye biliyorum ama tabi net bilgim yok . Postunuz üstte kalsın 🌸
Elos Ftmmmm hocam fiilen çalıştığınız günleri doğum sonrasına aktarabiliyorsunuz. Ağustosta fiilen çalışmadığınız için aktaramazsınız.
Periwashere Ftmmmm 37.haftaniz 7eylule denk geliyor ve calisamaz alicaksiniz. Okullar 6eylulde acilacak dendi. Seminer donemi ekletilebilir daha erken yapilirsa. Calisir alirsaniz o ise yarar. Alin bence
Beyzali Ftmmmm merhabalar.malesef o eskidendi pandemiden dolayi siz istesenizde calisamiyrsunuz kamu da
Slyy Tatile denk gelen günleri ekleyemiyorsunuz, ancak erken açılma durumu, seminer vs. sebebiyle işe giderseniz, o süre zarfında fiilen çalışacağınız için çalıştıgınız kadarını eklersiniz, çalışabilir raporunu alın bence de
Periwashere Beyzali eski filan degil ogretmeni oyle bi calistirdilar kiii. Bu sene çalıştığım kadar hicbi zaman calismadim hatta ahhahhahaha idari izin de vermediler. Arkadas da idari izin almadiysa calisir raporu alir. Idari izin alanlar bile aldi