omeragah Merhaba! Kızlar ikinci gebeliği kaç aydan sonra kaldınız acaba benim oğlum 10 aylıkken 2. Gebe kaldım çok mu zorlanırım !!
Alinim2008 omeragah ben de kızım 10 aylıkken hamile kaldım. Doktorum hiçbir sorun olmayacağını rahat olmam gerektiğini söyledi.
minikprensesimm omeragah benim kızımda suan 4 aylık ve 9 haftalık hamileyim sezeryanım sadece daha sıkı takip yaparız dedi doktorum🌸
Minoo01 omeragah benim arkadaşım 40 çıkmadan gebe kaldı ikinciye. Şimdi ikisini büyüttü sayılır. Bende oğlum 13 aylıkken gebe kaldım ikinciye. Bakalım zor olacak mı .
123iremsu Ahhh kizlar ayni bende kizim 11 aylikti hamile kaldigimda smdi 19 aylik olcak 34 haftaligim az kaldi korkuyorm nasil bakarm nasil ederim diye sezeryanim bende allah yardimcimiz olsun 🤲😞
Heather omeragah 3.5 yaş araları olacak benimkilerin, anneyi zorlayıcı bir yaş sizinki evet ama güzellikleride var, yakın yaş beraber büyür gbi
Selin12- omeragah korkmayın benimde iki çocuğumun arasında sadece 14 ay var ilk başlarda zor oluyor ama işler reyina oturunca her şey kolaylaşıyor benim yardim edenim yoktu oyuzden baya zorlandım ama Allah yardim ediyor ikinci sezeryanda 3. Gün ayaktayım