4503105 Bayramın birinci günü gelen güzel oğlum 36+4 te bayramlaşmaya geldi bizimle erkende olsa cok şükür rabbime iyiyiz 🙏🥰herkese güzel saglıklı dogumlar diliyorum inşallah 🌺💞
bebisini-bekliyor 4503105 gözünaydın sağlıkla huzurla büyüsün inşallah bizde yarın kavuscaz Allahın izniyle 🤲
Eylem_kaya07 Ya ne güzel bayram hediyesi olmuş size . Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah.💜 Kuvezde kaldı mı acaba?
Eylem_kaya07 4503105 benimde çok sancım oluyor bugün inşallah vaktinde gelir 36+0 olduk Sizinki kaç kg doğdu acaba