o1anneadayi Çok geçmiş olsun inşallah yolunda gider her şey. Ben de 4 gündür hastanedeyim. Böbrek taşı sancısı çekiyorum. İlaç verilmiyor. Öldüm öldüm dirildim. Sancı ve idrar yolu enfeksiyonu 1 cm açıklık ve rahimde yumuşama yapmış. Rahim ağzında kısalma var. Bana da dua edin nolur bitsin bu çilem çok sancım var. Erken doğum riskinden dolayı tedaviye başlandı. 28 haftalığım 😔😔