Premsescik ben mide yanmasını çok uzun zamandır çekiyorum, hatta soğanlı olan yemek vs şeyleri yiyemiyorum midemi acayip kaynıtıyor aynı şekilde dondurma, domates, karpuz da kaynatıyor. Kaynamalarıma en iyi gelen gaviscon şurup olduu ben 1 yemek kaşığı içiyorum yeterli oluyor