Fatosef Asdf1233 teşekkür ederim ebe çatı muayenesi yaptı suyuma normal dedi kanama ve ağrı için de normal dedi. Nst ye bağladılar. Ama bel kasık ağrım var onlara göre normal görünüyor.
Angelangell Fatosef cnm benimde ilk doğumda adet kanaması gibi kanamam oldu. Açılma kanamasiymisti Merak etme
Fatosef Angelangell hadi ya beni geri gönderdiler eve akşam belki başlar diye. Ama ara sıra kasılmalarim oluyor. Şuan büyük bi belirtim yok.