Yine bir doktoruna görün derim ama bende de olmuştu ağrım sızım olmayınca doktorum biraz bekle akıntı devam ederse gel bakalım fitil başlayalım demişti ama gerek kalmadı şükür geçti kahverengi leke değil kırmızı pembe lekelenmeden korkulması gerekiyormuş gönlünü ferah tut yani