Irmakayla bende bebek hareketi sanıyordum cuma günü rutin kontrolde nst ye girdim 35+3 de 70-80 lerde sancım çıktı ama hiç hissetmemiştim sadece karın sertleşmesi(meyerse o bebek değil sancıymış)ağrı eşiğim yüksekmiş sanırım iki gün sonra bütün gün karında sertleşme ve belde hafif sancı hissedince yine gittim 100 sancı ve 1 cm açıklık vardı evime geldim ebe 4 hafta da sürebilir 1 hafta da 2 günde dedi nişanın gelirse, suyun gelirse, ağrıların dayanılmaz olursa yada kasılmaların 5 dk bire düşerse gel dedi şimdi herhangi birini bekliyorum sizinde sanırım benimki gibi