Seren85 İki gecedir uyuyamıyorum.. hırıltı ile uyanıyorum.. 38+6 yım.. uyku apnesi gibi.. var mı yaşayan acaba? Doğuma az kaldı uyanamamaktan korkuyorum anestezi alınca😢