Minik_kalplim_ Kızlar memenin kahverengi kısmında kabuklaşma olmuş internetten baktım meme kanseri diyor 😥Minik minik soyuluyor böyle yani koyulaşmıştı şimdi açığı dönüyor kabuklaşarak varmı başına gelen doktora görünmeli miyim 😥😓
[silindi] Minik_kalplim_ çevresi mi ucu mu eğer uç kisimsa herkesin öyle yani benim ben kendimi bildiğimden beri ucu kabuk kabuk doktorada gittim genç kızken bunu göstermek için süt bezlerinin iyi çalışmadığını söyledi yani yavaş calisiyormus ondan dedi. Üzülmeyin bence hiç bı sıkıntı yoktur normaldir yinede sormak isterseniz bı sorun. ☺️☺️
Minik_kalplim_ tanya25 evet hamileyim ya doktora görünmeyede utanıyorum açıkçası 🙄 internette korkuttu bni 🤦🏻♀️
tanya25 Minik_kalplim_ internete aldırış etmeyin 😎 Ama içim rahat etsin diyorsanız muhakkak doktora görünün.
[silindi] Minik_kalplim_ bende onu doğumdan sonra oluyor dökülüyor diye duydum. Sizde ben gibi çok evhamlisiniz kafanıza takılcak birşey yok içinizi ferah tutun🙏 Geçen vajinamda yuvarlak birşey çıkmış elimin altında kayıyor kafayı yedim 2 gün haft sonu aradan coksada doktora gitsem dedim siz gibi düşünmeye başladım ağladım. İnternete bakacak olursak bizler birer ölüyüz🤦🏻♀️😃😃 Hiç takılma bayramdan sonra git doktoruna için rahat etsin bende gidene kadar boyleydim boşa takıntı yapıyoruz ☺️