eliftalay 25+5′im. bi iki damla kan geldi üç seferdir. bi önceki gelişinde doktora gittim bi sıkıntı yok dedim rahim ağzımdada bi sıkıntı yokmuş. bu normal bişey mi acaba? beni hafif korkutuyoda
eylul02 eliftalay benımde 24 haftalıkken bi iki damla gelmişti doktora gittim hiçbir sıkıntı olmadığını söyledi damarın çatlamış ya da adet olmuşsundur dedi
Murvetdundar Benim de her ay geliir nes alti damla kan her seferin de avile gitrim bisey cikmadi adet zamanlarimiz da olabiliyomus