İlk 32. Haftada başladı bebişimin erken doğum riski . Ciğer geliştirciler ve 3 gün hastanede yatış ve eve çıktığımızda progestan kullanarak devam etti süreç. Babası hep bayram şekerim bayramda gelcek derdi dediği gbi de oldu. ☺️ 21.07.2021 de gece 3 buçukta birden suyum geldi . Erken doğum riskim de olduğu için hastaneyle iletişime geçip hemen yola koyulduk . Kendi sancılarım vardı ama çok hafifti. Beni kıvrandırmıyordu ve ilk doğumum olcağı için bilmediğimden doğum sancısı böyle hafifmiymiş kafasındaydım😂 Geldiğimizde açıklık 2 cm di . Kendi sancımı 10 a kadar bekledik ama 2 cm açıklık devam etti . Sonrasında çok korktuğum suni sancıyı verceklerini süreyi hızlandıracağını söylediler . Dedikleri gibi de oldu ☺️ 10 da başladı sancım 12.03 de doğdu miniğim ☺️ Yalnız eşimle anneme yalvardım nolur beni sezeryana alsınlar diye ( iyi ki dinlememişler ) 😂 Annemin hakkını nasıl öderim bugün anne olunca anladım meğer ne zormuş dedim ☺️ Ben yapamıycam diye diye doğurdum kızlar prensesimi ama küvezde şu an 😢 Umarım bi an önce kavuşuruz Dualarınızı bekliyorum🤲🏻 Zorlu bi süreç ama bittikten sonra ooh diyosunuz umarım hepinizin doğumu gönlünüzdeki gbi olur 😍