esinaltintaas Kızlar 39+3 haftalık hamileyim yaklaşık 1 saattir gaz sancısı çekiyorum kabızlık problemimde var doğumla alâkalı birşey mi? Benim gibi olan var mi gazımı ara ara çıkartıyorum o arada biraz rahatlıyorum önerebileceğiniz birşey var mı?
Ezoss esinaltintaas kayısı ve su bende çok çekiyorum gaz sancısı kan ilacından olduğunu düşünüyorum . Gaz sancısı sayesinde nefes almayı öğrendim 😂