Kızlar , ben çok korkuyorum doğurmaktan doğumdan sonradan doğana kadar kötü birşey olmasından alışamamaktan aslında hep hazırdım hep istiyordum bu böyle birşey değil ve kimseye de anlatamıyorum yani çok tuhaf hissediyorum son iki gündür işte açılma var mı kontrolleri, sezeryan sonrası çiş , normal doğum sonrası popoya kadar dikiş , göğüs yaraları, lekelenme … vs bunların yaşanması beni birden korkutmaya başladı