Merhaba kızlar ben sezaryen doğum yaptım ameliyettan çıktım kum torbası koydular karnıma iki saat sonra aşırı sancılandım ölüyordum resmen kan pıhtıları düşürünce biraz rahatlayıp tekrar sancılanıyordum uyuşturucu verip alttan pıhtıları temizlediler başına böyle birşey gelen varmı çevremde herkes plasenta unutmuşlar sonradan temizlemişler diyorlar anlamadım ben