Anneolmak30 Seni çok iyi anlıyorum. Oğlumu doğum yaptığım da.agliyordum resmen bir daha hiç sırt üstü ya da yan yatamicam sanıyordum. Sırtımda ayaklarımın altında kaç tane yastıkla yattigimi hatırlamıyorum bile düşün,.bir daha asla dogurmam diyordum ama sonuç oğlum şuan 2.5 yaşında ve ben 23 haftalığım 😅