Zeynep228 Bugün bi post açmıştım ilişkiden sonra sancılarım oluyor diye.Saat 23.30 dan sonra 5 dk da bi kasılmalarım oluyor belim ağrıyor ve akıntımda çok berrak sulu geliyor acaba doğum belirtisimi 37+2 haftalığız
Zeynep228 alimerve isveçte yaşıyorum ve %100 önce ağrı kesici iç diyecekler ağrım geçecekmi geçmeyecek mi diye bekletecekler biraz daha bekleyip gideceğim olmazsa 😭
alimerve Zeynep228 genelde sancı 5dk bir vuruyosa bel ağrısı kramplar eşlik ediyorsa gidin diyolar benim doktorum da sancın 5dk bire dusese yada çocuk 2saat hareket etmezse suyun gelirse mutlaka gel demişti
Zeynep228 melekVzeynepE evet canım adet ağrısı gibi oluyordu ama düzenliydi sonra ben uyudum artık geçti gitti sancılar 😂