Merhaba arkadaşlar benim kızım iki yaşında günde iki defa uyuyor düzenli olarak uyku saati geldiğinde durmadan sürekli ağlayıp duruyor ağlamaktan sesi kısılıyor özellikle akşam uyku saatine yakın kucağıma alıyorum sevdiği şeyleri veriyorum tm uyuma diyorum ama yok ağlaya ağlaya kendiliğinden uykuya dalıyor neden öyle ki bir kaç haftadır öyle artk korkmaya başladım gezdiriyoruz dışarı çıkarıyorum ama yok durmuyor sesi mahalleyi ayağı kaldırıyor