asdfg2056 hastaneye kayısı dut kompostosu yapıp götürmüştüm bi de sade nescafe almıştım onları ameliyat sonrası içtim ama kompostosu sütüm gelsin diye nescafeyi de başım ağrımasın diye içmiştim ebemiz de ameliyattann 2 3 saat sonra çorba icirdi ayaga kalktiktan sonra gaz çıkartınca haber ver ddi yani gaz çıkartmak için birşey ye iç demediler sonrasın da ayağa kalktıktan 1 saat sonra gaz çıkarttım ama tuvalet işi çok zor ben korktum 43 gün oldu doğum yapalı hala kabızlık problemi yaşıyorum