Biraz önce post okudum doğum yapmış acil sezeryan la sebebi bebeği kakasını yemiş bunuda nstdeyken alttan ıslaklık hissetmis öyle anlamış bende 39+6 yım 4 gündür fln akıntı sandığım ıslaklık oluyo bugün mesela tuvalete girdim 5′6 damla kıvamı yok su gbi ama rengi beyaz bi sıvı aktı son dönemde akıntı normal diyip telaslanmadım akıntı diye düşündüm yani normal mi acaba