Henüz küçük zaten kilo almaman hiç sorun değil bebek haftasıyla uyumlu olsun da ne kadar gereksiz kilo almazsan o kadar iyi zaten genelde 20den sonra alınıyor. 30larda daha da hızlanıyor kilo alımı. Ben 17. Haftama kadar almadım ama şuan 35im ve 16 kilo aldım çok biliyorum ve ne olduğunu bile anladım 54 ile başladım 70 kiloyum 🤷