Evindarrr bugün şeker yüklemesi yaptım bazıları çok zararlı keşke yaptırmasaydın deyip korkutuyor beni yanlış mı yaptım doğru mu bilmiyorum aklımda deli sorular
EzgiPeony Evindarrr bende yarın yapıcam doktor uygun gördüyse yaptırmak gerek bence. Bir sürü insan yaptırıyor çok şükür bir sıkıntı olmuyor
mucizembenimmm Evindarrr bende 75 ml yaptırıcam doktor yaptır dedi yoksa yaptırmicaktım siz kaçıncı haftada yaptınız
AslhanDzenli Ben de 75 ml yaptırdım şükür bi sorun çıkmadı ama onu yaptırmasaydım da şekerimin 2. Saatte sürekli düştüğünü öğrenrmycektim bu yüzden aç kalmamam gerekiyor mesela sat başı yemem gerekiyor ..
Mavi1 EzgiPeony yok ben daha 19. haftama girmek üzereyim, detaylıya gireceğim 21. haftada acaba erken mi geç mi yapılıyor diye sormak istemiştim ben yaptırmadım daha
Enesefe EzgiPeony ilk aylarda şeker düşmesi yaşamıştım sonra ilk hamilelikte şeker çıkınca Annem de de var o yüzden yaptırdım önce diyetle sekr ölçümü yaptim 1 hafta so ra yine kan tahlillerde yüksek çıkınca insülin vrildi şimdi.şükür iyi