Maece Akrepbebek selam! Kargo geldiğinde yazacağım demiştim. Ptt ile değil Yazıcıoğlu diye istanbul-Almanya otobüs seferi yapan bir firma var. Kargoyu onlara verdirttim, kargom geldi bugün aldım, hiçbir sorun yaşamadım :)bilgin olsun🌺
Akrepbebek Maece gerçekten mi? Ne kadar ücret ödedin? Çok teşekkür ederim haber verdiğin için. Bu şirket Belcikaya da geliyor mu acaba bir bilgin var mı? Istanbulda nerede kalkıyor bu otobüs
Maece Akrepbebek 70 euro ödedim kargoya. Ama benim getirttiğim firma gelmiyor galiba oraya ama ben de internetten bulmuştum zaten. İnternetten bakabilirsin.Kamil Koç’un galiba yurt dışı seferleri için birleştiği başka bir firma var internete istanbul-Belçika otobüs seferi yazarsanız çıkabilir.Ancak polo yu filan markadan sayıyorlar. Marka olmayan normaş Trendyol ürünlerinde alıp çok rahat getirtebilirsin
SevincGancali gunesveguney her gün daha heyecanlı… Sanki zaman süratla geçiyor ve hiç bir şey hazır deyil 🤦♀️
yuvamerve17 SevincGancali son 28 uygulamaya göre ama ben sezeryan istiyorum 15 gün falan olması gerek 😍 artık gezmek çok zor geliyor eskiden eşime beni gezdir çok sıkılıyorum derdim suan çıkamıyorum evden çok kötü dıssarsı yürümek çok zor vs vs
SevincGancali yuvamerve17 ben bu hamileliyimde hiç gezmedim diye bilirim. Haftada bir markete falan çıktım o kadar