Kizlar ben hamile oldugumu bilmeden bebek 4 haftalikken sinovac oldum bir doz mayis 3 de ikinci dozu dr um kendini koru olma dedi ama bu mutasyonlar esimin isi vs tehlikede oldugum icin bugun ikinci dozumu oldum 14+2 bebegim insallah bisey olmamistir endiselendim ister istemez birde iki doz arasinda bnm 2.5 ay sure oldu korurmu onuda bilemiyorm sizler naptiniz asi olanlar hangi haftalarda oldunuz bir sıkıntı yasadinizmi