Kutsalbekleyis Çok az sabah bulantılarım oluyor ve 6 haftalık hamileyim. Böyle devam eder mi yoksa artar mı bu durum. Sizin nasıl oldu güzel anneler. Benimle deneyimlerinizi paylaşır mısınız. Herkese iyi bayramlar dilerim.
Nazlican1994 Kutsalbekleyis iyi bayramlar canımm, benim bulantılar 9 10′ uncu haftadan sonra başladı 15. haftaya kadar sürdü ama herkesin aynı olacak diye bişey yok. İnşallah zorlanmadan geçer süreç ♥️
Deletedmom_33 Kutsalbekleyis 9+0 im daha bı bugün akşam yemeğinden sonra bulantısız neredeyse yediğimi kustum. Onun haricinde sabah bulantım yok benim akşam oluyor olursa hafif hafif 😅😅
Zeyyyn Kutsalbekleyis benim sıfır bulantım vardı sadece koku hassasiyeti vardı öylede gidebilir değişsede bilir belli olmuyor
wills Kutsalbekleyis ben şuan 5+6 yim. Göğüs haricinde hiçbir belirtim yok. Merak ediyorum bulantilarim ne zaman başlayacak. Bulantinin olmasını hem istemiyorum hayattan soğutur, hem olsun istiyorum o zaman hamileligin farkına varirim belki 😁 çoğu kişide 6. haftadan itibaren başlıyor tabi bünye meselesi 🤷♀️
Eylul_2 Benim 5 haftalık olacak şuan koku hassasiyetim başladı inşallah bulantım olmaz ilk kızımda çok çektim maalesef 🤢🙊
DRYD Herkeste olacak diye bir şey yok tabi ki. Benim 6.haftada başladı. Şu an 12.haftadayım. Baya baya azaldı. Herkesin aksine benim bulantim akşam oluyor. Yatmadan önce mutlaka bir yokluyor😞 Doktorum 14te rahatlarsın dedi. Umarım sizin hiç olmaz🤲🏻
Rabia1234 Kutsalbekleyis benim 3.5 aylkken hafiflemeye başladı akşamları en çok oluyordu gündüz biraz daha az ama yeni seninki canım artış olabilir
yyagmurrr Kutsalbekleyis benimde o haftalarda sabahları varla yok arası olurdu. Doktorum 10. Haftada tavan yapabilir dedi ama 13 bitiyor nerdeyse hiç bulantım olmadı diyebilirim
Ceydacetin Kutsalbekleyis Benim ilk hamileliğimde doğuma kadar kusmuştum hep 🤐 aralıksız 5 saat filan bile sürüyordu kaç kere hastanelik oldum çok şükür şimdi 9 haftalık faha hiç kusmadım
ay-se Kutsalbekleyis bende 6 haftada şiddetli kusmalar yaşamaya başladım 22. Haftadayım azar azar oluyor hafta da bir ben yemekten önce kusuyordum sonra yiyordum 😂
Belacivciv Kutsalbekleyis Herkes için farklı oluyor tabi benim 7. haftada azar azar başlayıp giderek artmıştı. 13-14. haftada bitmişti şükür
Zyneepemree Kutsalbekleyis 12.haftama kadar bulantı nedir bilmezdim şimdi 29+2 deyim o kadar lanet bişey ki ilaç içmediğim de su bile içsem geri çıkartıyorum inşallah bulantısız bir hamilelik geçirirsiniz diğer türlü çok zor bu sıcakta
Eflinn1453 Kızlar bende 6+6 oldum ama hala göğüs şişmesi dışında bir belirtim yok bi sıkıntı mı var diye düşünmeye başladım artık normal mi bu durum
hugeeyedgirl Kutsalbekleyis bütün yanıtları okumadım ama 30haftalığız, bir günden bir güne bulantım olmadı, aşermedim🤷🏼♀️ Başlayacak diye kendini şartlama, kimi hiç yaşamıyor bunları 😌 çabucak geçsin inşallah