kelebeklerdeniz23 Melikemreclk zararı yok cnm ama sade içsen daha faydalı. Boşuna şeker gazoz gibi ama sade olanları magnezyum filan içeriyor yararı var vücuda..
Melikemreclk kelebeklerdeniz23 Evet öle diolar bende sade çok sevmedimden arada iciom.meyveli ama aşırı değil yeni başladım sayilir 😆😆 dikkatli davranırım bundan sonra
kelebeklerdeniz23 Melikemreclk ben bazen birazcık limon sıkıyorum sadenin içine öyle gideri var 😁 sever misin bilmem ama dene istersen ferahlatıcı oluyor
inva Melikemreclk sade alıp içine limon sıkabilirsiniz sadenin tadını bende sevmiyorum öyle yapıyorum😊