Yesimmm93 Ben 38+2 haftalığım.6-7 haftadır bende de var o batma hissi.Ama son 2 haftadır çok çok arttı,yürürken bıçak saplanır gibi oluyor 2-3 saniyelik bir şey.Zor yürüyorum.Çatı muayenesinde açıklık çıkmadı bende de,doktor bebek aşağıya indiği için batma oluyor dedi.