Kubbbraa bizim evde de sineklik yoktu bu sene yaptırdık. Gerçekten kendimize yaptığımız en güzel iyilik. Bu sıcaklarda bi de sinek çekilmezdi. Nette çıtçıtlı sineklikler var boyu uygunsa onlardan alıp deneyin bence hem uygun fiyatlılar. Bime a101 e de geliyodu