kubraannecikk1 37 haftalığım dünden beri azar azar vardı bu gün baya kasılmalarım oldu sabah nst azıcık sancı çıktı 3 cm açıklık.şuan yaklaşık 10 dakikada bir sancı oluyor sizce nezaman gelir bebişim 😕
Milenka kubraannecikk1 37+2 deyim ne sancı var ne birşey beklemedeyiz. Sancıların süresi kisaliyorsa acikliginizda var hastaneye gidiniz. Sağlıkla gelsin minik bebeğiniz 🥰
brcozdmr-068906 kubraannecikk1 canım sen işini riske atma hastaneye git bence bende 38 haftalığım ama bende tık yok ☺️Duanda bizleride unutma🤲🏻Rabbim kolay dogumlar nasip etsin inşallah🤲🏻
Songultugraaa kubraannecikk1 10 dakikada düzenli bir şekilde geliyorsa sanciniz hastaneye mutlaka gidin
kubraannecikk1 Poyraz3403 sabah nst girdiğimde sancılarım 10 dakikada bir geliyor du zaten ama daha hafifti ayakta karşılayabiliyordum ama şimdiki biraz ağır ayakta duramıyorum.
kubraannecikk1 Milenka kısalmıyor ama şiddetleniyor mesela sabah gittiğimde yolda geldi kasılma ayakta karşılayabildim ama şuan kasılma geldiğinde ayakta duramıyorum iki büklüm oluyorum. İlla sıklaşması mi lazım ya gün boyu 10 dakika ile oldu 😁 ama şiddetleniyor
alimerve kubraannecikk1 bu nst yi nasıl anliyosunuz yani sonucuna bakarak 10dk bir geldiğini birde o rakamların kaç olması gerekiyo
Milenka kubraannecikk1 bilemiyorum ki ebe öyle demisti.. Acikliginizda var.Sancilarin doğum sancısı olabilir Bol bol yürüyün ve. Ilık duş alın. Ve hastaneye gidin
psychologist kubraannecikk1 ne kadar rahatsınız maşallah 😁 ama sanki doğum sancısı gibi anlattıklarınız bi gidin bence de🤷🏼♀️
Oykum_06 kubraannecikk1 2 gündür şiddetli adet sancısı gibi ağrı çekiyorum. Sizce normal mi ? İlk gebeliğim. 34+3 haftalığız💖 şu an bile bacaklarıma kadar vuruyor. Dün gece aralıksız 1.30-2 saat sancı çektim normal mi ? büyük tuvaletim varmış gibi hissediyorum.
123iremsu Oykum_06 Canm bende ayni 34+3 senjnle aynuyiz gce bende sancilandim kotuydu 1 saat cektim sanciyi korkuyorm erken dogum olur die