bugraelf yok planlı değildi.. İlk dogumum çok rahat ve kolay geçmişti.. bunun gidisatida öyleydi suni almıştım 4 cm acikligim olmuş ilerlemeye başlamıştı gene güzel gidiyor du.. ama benim cimcimem biraz keyfine duskun kendisi 😁 bize son anda büyük bi supriz yapti herkesi paniğe soktu acil spinal sezeryan oldum.. ikisinide tatdin hangisini önerirsin diye sorulursa.. düşünmeden norml der geçerim 😊