26062018
Hiranur uma kavuştum merhaba kızlar ilk hamileliğimi 26 haftalıkken erken doğum nedeniyle kaybetmiştim bunda da yani aynısı oldu diye çok korktum kontrollerimi özel muayene de oldum ay gene devlet hastanesine gittim tabi gelelim doğum hikayeme 40+4 kontrol amaçlı acilden giriş yaptım hafif hafif ağrılarım vardı ama sancım yoktu ebe alttan muhannet etti ama altı santim açıklığın var yatış yapıyoruz dedi eşim eşyaları almak için ailemize haber vermek için eve geldi derken yatışım yapıldı bu arada çoğu devlet hastanesine doğum yaptım çok memnun kaldım özel hastanelerden daha güzel de çok güzel ilgilendiler sancım yoktu Akşam 6:45’te yatışım yapıldı sancım yoktu zaten 11 gibi sancılarım başladı belimden geldi benim sancıları 12’den sonra işte iyicene sıklaştır 1:25’te biriyim beşte doğdu meleğim şiddetli ağrı son 10 dakika çektim çok az bi kesi attı ebe İki tane dik işim var doğumum çok güzeldi yani bana güzel yani güzel geçti ağrı çekiyorsun tabii ki ama onu nefesini kokusunu hissettiğin anda hepsi geçiyor kestiklerini hissetmiyorsun yani benim en çok canımı yakan dikiş atıldıktan sonra küçük küçük kanamalarm vardı onların nereden geldiğini bulmaya çalıştılar orada canım çok yandı tampon yaptılar sabah erkana moduma tekrardan dikiş atacaklardı beni çok korkutu sadece Ama dünyanın en güzel duygusu annelik onun kokusunu alınca bütün acıların çektiğin her şey geçiyor Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin benim doğum çok güzeldi ebelerini çok iyi gidenler her şeyi açıklayarak yaptılar o yüzden hiç zorlanmadım doğrusu hiç yatmadım da açıkçası kalktım şuan zaten kendim emzirdim emdi bebeğim de şuan tam dokuz günlük Temmuz 1’de doğum yaptım biraz uzun oldu ama kusura bakmayın herkese hayırlı doğumlar diliyorum 😍😍😍