Seda_nrr valla ben 33. Haftaya kadar cok rahat bir hamilelik geçirdim cok da az kilo aldım, karnım da dev değil ama son ay gerçekten dedikleri kadar varmış. 1 haftadır ayaklarımın ödeminden ve kasık ağrısından yıldım. Eğilmek cok zorlaştı. Uyku zaten hak getire, saçma sapan saatlerde saçma sapan yerlerde uykum geliyor ; gece asla😅
Bi bitse de gitsek moduna giriyor gerçekten insan. Sağlıkla gelsinler🙏
Ama diyeceğim o ki dolapmış hastane çantasıymış 32 ye kadar yapıp bitirin. Hem ağırlaşmadan yaparsınız hem de sonrasında Allah korusun dan diye doktor erken doğum derse hazırlıksız yakalanmayın. 32den sonra kontroller sıklaşıyor ve tablo her an değişibiliyor:)