Eylem_kaya07 Son 31 uygulamaya göre 40 haftayı bekler mi bilmiyorum nedense 38 sonlarına doğru gelecek gibime geliyor🙏💜😅
Huzurmelegim_28 iremsevda arada vuruyor ama öyle çok yok bebek aşağı inmiş bekliyoruz bakalım ne diycekler pazartesi
Huzurmelegim_28 Elif80_ sağlıkla gelsin inşallah Dün akşam bi acile gittim tandiyonum yüksek diye alltan elle muayene ettiler ama doğum başlatırmı bilmemm ama bekliyorumm
Kevser45 rosatue yok ya bende bir an önce olsun istiyorum ama hiç bir belirti yok arada sancım oluyor oda normal. Karın düşmesi olayı varya o bile olmadı karnım daha dik yukarda yani bebek kanala girmedi