Kubra2012 tugbaoztrk aynıyız senle benm ki inatçı ama 3 gündür çok fazla kasılma var ve aşağıya vuruyo
nursaritas zeyzeey bizim de aynı ama bana erken gelecek gibime geliyor bakalım hangimiz doğuracak önce ☺️
zeyzeey nursaritas ay ne yalan söyliyim banada erken gelcek gibi geliyor 40 haftayı göremicez herhalde 🥳